Foto de capa do perfil
Você está agora seguindo
Erro seguindo usuário.
Esse usuários não permite que o sigam.
Você já está seguindo esse usuário.
Seu plano permite apenas 0 seguidas. Aprimore-o aqui.
Deixou de seguir com sucesso
Ocorreu um erro ao deixar de seguir o usuário.
Você recomendou com sucesso
Ocorreu um erro ao recomendar o usuário.
Algo deu errado. Por favor, atualize a página e tente novamente.
E-mail verificado com sucesso
Avatar do Usuário
$10 USD / hora
Bandeira do(a) KENYA
nairobi, kenya
$10 USD / hora
Atualmente, está 1:57 AM aqui
Ingressou em setembro 22, 2016
0 Recomendações

Yvette U.

@uweray

0,0 (0 avaliações)
0,0
0,0
0%
0%
$10 USD / hora
Bandeira do(a) KENYA
nairobi, kenya
$10 USD / hora
Não se aplica
Trabalhos Concluídos
Não se aplica
Dentro do Orçamento
Não se aplica
No Prazo
Não se aplica
Taxa de Recontratação

Translator/Data entry/Customer Support specialist

• Wide experience in working remotely • Wide experience in Customer service. • Wide experience in translating • Experience as a Quality and Assurance Analyst • Wide experience in Data entry and good typing skills • Wide experience in email handling. • Wide experience in phone support • Experience in loss prevention(Refunds) • Experience in dispute resolution. • Good knowledge in detecting fraudsters • Experience in Helpdesk and Call center • English and French proficiency. Techinical tools:  Zendesk  Slack  Basecamp  Braintree  Stripe  Skype  MaxIT  AVAYA

Contate Yvette U. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Avaliações

Mudanças salvas
Nenhuma avaliação aqui!

Experiência

Customer Support Representative(Remote job)

Lime
nov. 2018 - nov. 2019 (1 ano)
• Apply refunds or coupons where applicable • Respond to customers’ email through Zendesk platform • Creating awareness of the Lime’s user agreement • When violations are found reach out to the users and take appropriate corrective action. • Investigate and respond to inquiries from users in areas of responsibility owned by the Trust and Safety team. • Respond to different types of chargebacks by providing appropriate evidences.

Quality and Assurance Analyst

Dhanush Infotech Ltd
out. 2016 - jun. 2018 (1 ano, 8 meses)
Dhanush is a contracting partner of IBM to provide IT End Users services to Airtel Africa and Orange. Supporting Anglophone and Francophone 17 countries. I got this promotion because of my incredible performance as helpdesk analyst. As a Quality and Assurance, I audit all work done at the helpdesk. Key responsibility: • Regularly present to the team and management team on Quality Improvements.

Helpdesk Analyst

Dhanush Infotech Ltd
out. 2014 - set. 2016 (1 ano, 11 meses)
Dhanush is a contracting partner of IBM to provide IT End Users services to Airtel Africa and Orange. Supporting Anglophone and Francophone 17 countries. • Create tickets using MaxIT tools for different requests. • Understand the business requirements and provide appropriate solutions. • Able to translate the work-related documents / content provided into French from English and vice versa.

Educação

Business Studies

Rwanda 2007 - 2011
(4 anos)

Qualificações

Planning for Monitoring and Evaluation

Philanthropy University
2019

Contate Yvette U. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Verificações

Freelancer Preferencial
Identidade Verificada
Pagamento Verificado
Telefone Verificado
E-mail Verificado
Conectado ao Facebook
Usuário Anterior Usuário Seguinte
Convite enviado com sucesso!
Obrigado! Te enviamos um link por e-mail para que você possa reivindicar seu crédito gratuito.
Algo deu errado ao enviar seu e-mail. Por favor, tente novamente.
Usuários Registrados Total de Trabalhos Publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Carregando pré-visualização
Permissão concedida para Geolocalização.
Sua sessão expirou e você foi desconectado. Por favor, faça login novamente.