Find Jobs
Hire Freelancers

Inbound German Call Center Agent

€750-1500 EUR

Fechado
Publicado há mais de 5 anos

€750-1500 EUR

Pago na entrega
This is a full time job for german speakers. Our company is a virtual call center with available positions on an Inbound project. We have a home based team specialised in attending our clients, calling from Switzerland and solving the situations they are presenting, guided by training and prelearned procedures. You would need to be hard working, motivated, quick solution finder, creative and mandatory to have a fluent level of german speaking. You also need a stable cable internet connexion, a PC or laptop and headphones.
ID do Projeto: 17837699

Sobre o projeto

6 propostas
Projeto remoto
Ativo há 6 anos

Quer ganhar algum dinheiro?

Benefícios de ofertar no Freelancer

Defina seu orçamento e seu prazo
Seja pago pelo seu trabalho
Descreva sua proposta
É grátis para se inscrever e fazer ofertas em trabalhos
6 freelancers estão ofertando em média €1.231 EUR for esse trabalho
Avatar do Usuário
I’m amazing at what I do and every day I’ll put in 110% and I’m better than any other person you’ve seen today or will ever see again…and let’s be honest, hiring me is just going to make you look even more awesome than you already are because clearly, you recognize true talent.
€1.250 EUR em 20 dias
0,0 (0 avaliações)
0,0
0,0
Avatar do Usuário
Hello, I have a bachelor degree in German language and literature (Grade: good) in addition to C1 Goethe certificate. I travelled to Germany with a team from Vodafone Egypt to take a training in order fulfillment. I work as a leased line manager for vodafone (the single point of contact with German Telecom). ich habe meinen Bachelor in Germanistik (Note: gut) gemacht und daneben habe ich auch C1 Goethe Zertifikat. Nach Deutschland bin ich mit einem Team von Vodafone Ägypten geflogen, um ein Training in Auftragsabwicklung aufzunehmen. Zur Zeit arbeite ich als Leased Line Manager bei Vodafone (der Vodafone-Ansprechpartner beim Deutschen Telekom).
€1.111 EUR em 3 dias
0,0 (0 avaliações)
0,0
0,0
Avatar do Usuário
Als 1stL Agent war ich bei der Firma Atos / İstanbul Kartal der Ansprechpartner für alle anfallenden technischen probleme der Siemens Mitarbeiter. İch habe Support Tickets bearbeitet und Priorisierte die Anfragen mit blick auf die Einhaltung der SLA's. Instillation und Laufende Wartung von Hardware und Software. erfassen von Störungen, Prüfen von Alarmen sowie Fehlerbehebung gehörten zu meinen aufgaben. Der Kunden Kontakt wurde auf Deutsch geführt jedoch die Dokumentation in unseren Tickets waren auf Englisch, deshalb war es ein muss ein gute Englischkenntnisse in Wort und Schrift zu haben.
€1.250 EUR em 30 dias
0,0 (0 avaliações)
0,0
0,0
Avatar do Usuário
I live in Germany and i have stable internet. I think with my facilities, i will able to do this mission with very good quality.
€1.111 EUR em 20 dias
0,0 (0 avaliações)
0,0
0,0

Sobre o cliente

Bandeira do(a) ROMANIA
Romania
0,0
0
Método de pagamento verificado
Membro desde jul. 19, 2017

Verificação do Cliente

Obrigado! Te enviamos um link por e-mail para que você possa reivindicar seu crédito gratuito.
Algo deu errado ao enviar seu e-mail. Por favor, tente novamente.
Usuários Registrados Total de Trabalhos Publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Carregando pré-visualização
Permissão concedida para Geolocalização.
Sua sessão expirou e você foi desconectado. Por favor, faça login novamente.