Find Jobs
Hire Freelancers

Really Basic OpenGL Post-Processing C++ Class for my Half-Life mod that can process multiple PP shaders

$10-20 USD

Fechado
Publicado há aproximadamente 3 anos

$10-20 USD

Pago na entrega
Hello. I need a really basic post-processing class (C++ and OpenGL) for my Half-Life mod for multiple PP shaders with dynamic intensities. If you need to hardcode them, grayscale and chromatic aberration. But shaders are optional, I just need the class. (An example shader for understanding/testing the system would be great) Git Repo: [login to view URL] Framebuffers are not present within the Half-Life engine itself, so rendering the screen to texture in the Half-Life engine can be found in this tutorial: [login to view URL] Ignore the obsolete CG stuff in the article and don't use CG please. GLUT would be easier since it's already used in the project.
ID do Projeto: 29956122

Sobre o projeto

Projeto remoto
Ativo há 3 anos

Quer ganhar algum dinheiro?

Benefícios de ofertar no Freelancer

Defina seu orçamento e seu prazo
Seja pago pelo seu trabalho
Descreva sua proposta
É grátis para se inscrever e fazer ofertas em trabalhos

Sobre o cliente

Bandeira do(a) TURKEY
Ankara, Turkey
0,0
0
Membro desde jan. 30, 2020

Verificação do Cliente

Obrigado! Te enviamos um link por e-mail para que você possa reivindicar seu crédito gratuito.
Algo deu errado ao enviar seu e-mail. Por favor, tente novamente.
Usuários Registrados Total de Trabalhos Publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Carregando pré-visualização
Permissão concedida para Geolocalização.
Sua sessão expirou e você foi desconectado. Por favor, faça login novamente.