Foto de capa do perfil
Você está agora seguindo
Erro seguindo usuário.
Esse usuários não permite que o sigam.
Você já está seguindo esse usuário.
Seu plano permite apenas 0 seguidas. Aprimore-o aqui.
Deixou de seguir com sucesso
Ocorreu um erro ao deixar de seguir o usuário.
Você recomendou com sucesso
Ocorreu um erro ao recomendar o usuário.
Algo deu errado. Por favor, atualize a página e tente novamente.
E-mail verificado com sucesso
Avatar do Usuário
$12 USD / hora
Bandeira do(a) HONDURAS
san pedro sula, honduras
$12 USD / hora
Atualmente, está 8:14 PM aqui
Ingressou em junho 9, 2020
0 Recomendações

Oscar M.

@omejia93

0,0 (0 avaliações)
0,0
0,0
100%
100%
$12 USD / hora
Bandeira do(a) HONDURAS
san pedro sula, honduras
$12 USD / hora
Não se aplica
Trabalhos Concluídos
Não se aplica
Dentro do Orçamento
Não se aplica
No Prazo
Não se aplica
Taxa de Recontratação

Customer Service Expert | E-mail handling |

I'm an enthusiastic, reliable, and hardworking individual, who has over 10 years of experience giving professional, efficient, and high-quality service to various call center clients/BPO. I bring a wealth of knowledge, experience, and dedication to the roles of sales, customer service, technical support, and leadership. My passion for learning and working with others will contribute towards my success in these areas. I have had success in managerial and supervisory roles, which demonstrates my ability to lead and manage teams. For the past ten years, I have leveraged my expertise in outsourcing/offshoring to foster collaboration with other driven professionals. I have honed my skills in conflict resolution, sales and negotiations, critical thinking, and problem-solving. This has been an invaluable asset in achieving successful outcomes. In addition to my work experience, I have complete knowledge on Inbound/Outbound, and Email/Chat through SAS & CRM platforms such as Zendesk, Intercom, Jira, and more. This will allow me to be more efficient in my position. Educated in a bilingual Academy: English & Spanish

Contate Oscar M. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Avaliações

Mudanças salvas
Nenhuma avaliação aqui!

Experiência

Technical Specialist

Partner Hero
out. 2019 - Atual
Responsibilities: Work within our ticketing system to create detailed work logs and technical documentation. Help users implement the business plug-in. Troubleshooting technical issues. - Replicate, Elaborate, and Define. Handled cases via Email / Chat. Q&A testing. Creating and Documenting Bugs Testing and evaluating new technologies. Work closely with the engineering team on new features or bug fixes.

Customer Support

WallStreet.io
jul. 2021 - jul. 2022 (1 ano)
Manage large amounts of incoming tickets/inquiries Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure the resolution Keep records of customer interactions, process customer accounts, and file documents Follow communication procedures, guidelines, and policies

Technical Specialist

Tan Link
fev. 2022 - jun. 2022 (4 meses, 3 dias)
Identifying hardware and software solutions. Troubleshooting technical issues. Diagnosing and repairing faults. Resolving network issues. Installing and configuring hardware and software. Speaking to customers to quickly get to the root of their problem. Providing timely and accurate customer feedback. Talking customers through a series of actions to resolve a problem. Following up with clients to ensure the problem is resolved. Providing support in the form of procedural documentation.

Educação

Bachelor of Applied Science (B.A.Sc.) | Metropolitana Academy

Universidad Tecnológica Centroamericana, Honduras 2011 - 2014
(3 anos)

Contate Oscar M. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Verificações

Freelancer Preferencial
Identidade Verificada
Pagamento Verificado
Telefone Verificado
E-mail Verificado
Conectado ao Facebook
Usuário Anterior Usuário Seguinte
Convite enviado com sucesso!
Obrigado! Te enviamos um link por e-mail para que você possa reivindicar seu crédito gratuito.
Algo deu errado ao enviar seu e-mail. Por favor, tente novamente.
Usuários Registrados Total de Trabalhos Publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Carregando pré-visualização
Permissão concedida para Geolocalização.
Sua sessão expirou e você foi desconectado. Por favor, faça login novamente.