Foto de capa do perfil
Você está agora seguindo
Erro seguindo usuário.
Esse usuários não permite que o sigam.
Você já está seguindo esse usuário.
Seu plano permite apenas 0 seguidas. Aprimore-o aqui.
Deixou de seguir com sucesso
Ocorreu um erro ao deixar de seguir o usuário.
Você recomendou com sucesso
Ocorreu um erro ao recomendar o usuário.
Algo deu errado. Por favor, atualize a página e tente novamente.
E-mail verificado com sucesso
Avatar do Usuário
$25 USD / hora
Bandeira do(a) BRAZIL
$25 USD / hora
Atualmente, está 7:27 PM aqui
Ingressou em fevereiro 15, 2018
0 Recomendações

Lucas R.

@lhramos90

0,0 (0 avaliações)
0,0
0,0
0%
0%
$25 USD / hora
Bandeira do(a) BRAZIL
$25 USD / hora
Não se aplica
Trabalhos Concluídos
Não se aplica
Dentro do Orçamento
Não se aplica
No Prazo
Não se aplica
Taxa de Recontratação

Windows Support Engineer

A computer scientist by background, detail-oriented IT professional with ten years of experience. Skilled at operating as a Support Engineer focused on Microsoft Active Directory and networking areas. Specialized technical support on Microsoft Windows platforms, resolving customer issues including complex technical scenarios were essential to take me to my current position acting as a Tech Lead - Windows - at a Microsoft's global partner.

Contate Lucas R. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Avaliações

Mudanças salvas
Nenhuma avaliação aqui!

Experiência

Microsoft Tech Lead

Wipro BPS
ago. 2016 - Atual
As a Tech Lead my primary responsibility is to raise the technical expertise of the Support Engineers staff and contribute to overall customer satisfaction by providing timely technical and professional mentoring. Ensure the quality of cases handled under Microsoft Front Line, acting as a technical reviewer and delivery deep technical analysis on incidents especially those focused on Directory Services and Networking areas.

Support Engineer

Wipro BPS
fev. 2014 - ago. 2016 (2 anos, 6 meses)
Assist Microsoft's customers offering specialized technical support on Microsoft windows platforms, resolving customer issues including complex technical scenarios. I was primarily focused in networking and directory services. Maintenance and troubleshooting in windows environments and other technologies of windows platform.

Server / Networking Administrator

Universidade Tuiuti do Parana
nov. 2010 - jan. 2014 (3 anos, 2 meses)
Manage local network and computational resources directly or indirectly related, install and expand the network, maintaining software and security updates, monitoring server activity and ensuring the availability of client/server applications, auditing server security, developing and refining processes for the ongoing management of the server and data center environment, and designing and installing new server implementations as needed.

Educação

BS in Computer Science

Universidade Tuiuti do Paraná, Brazil 2008 - 2013
(5 anos)

Qualificações

MCPS: Microsoft Certified Professional

Microsoft
2015

Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA) Windows Server 2012

Microsoft
2016

Contate Lucas R. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Verificações

Freelancer Preferencial
Identidade Verificada
Pagamento Verificado
Telefone Verificado
E-mail Verificado
Conectado ao Facebook
Usuário Anterior Usuário Seguinte
Convite enviado com sucesso!
Obrigado! Te enviamos um link por e-mail para que você possa reivindicar seu crédito gratuito.
Algo deu errado ao enviar seu e-mail. Por favor, tente novamente.
Usuários Registrados Total de Trabalhos Publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Carregando pré-visualização
Permissão concedida para Geolocalização.
Sua sessão expirou e você foi desconectado. Por favor, faça login novamente.