Foto de capa do perfil
Você está agora seguindo
Erro seguindo usuário.
Esse usuários não permite que o sigam.
Você já está seguindo esse usuário.
Seu plano permite apenas 0 seguidas. Aprimore-o aqui.
Deixou de seguir com sucesso
Ocorreu um erro ao deixar de seguir o usuário.
Você recomendou com sucesso
Ocorreu um erro ao recomendar o usuário.
Algo deu errado. Por favor, atualize a página e tente novamente.
E-mail verificado com sucesso
Avatar do Usuário
$4 USD / hora
Bandeira do(a) PHILIPPINES
$4 USD / hora
Atualmente, está 9:46 PM aqui
Ingressou em julho 16, 2018
0 Recomendações

Abigail Y.

@kirsche8713

0,0 (0 avaliações)
0,0
0,0
0%
0%
$4 USD / hora
Bandeira do(a) PHILIPPINES
$4 USD / hora
Não se aplica
Trabalhos Concluídos
Não se aplica
Dentro do Orçamento
Não se aplica
No Prazo
Não se aplica
Taxa de Recontratação

Customer Support & Virtual Assistant

I am skilled with data entry, researching, email marketing, phone and chat support, appointment setting, converting PDF files to word/excel files, back office jobs and other non-voice/voiced tasks. I am willing to be trained and be exposed to different fields that I'm not yet familiar with. I have worked in 3 BPO companies in the Philippines and I do part time jobs online as a virtual assistant.

Contate Abigail Y. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Avaliações

Mudanças salvas
Nenhuma avaliação aqui!

Experiência

Customer Service Associate

Cognizant Technology
nov. 2016 - mai. 2017 (6 meses, 1 dia)
We cater Emblem Health, a medical insurance provider in New York. We check benefits and eligibility and help them with their insurance queries.

Technical Service Reprsentative

Convergys
fev. 2013 - dez. 2013 (10 meses, 1 dia)
In this company, I was assigned to a technical account which is TIME WARNER CABLE, I was with the national help desk department where we cater basic internet troubleshooting as well as account related issues like account password reset, account creation and etc. Our main job is to assist customers who are having problems with their internet connection and wifi issues. I was exposed to basic internet troubleshooting using different operating systems.

Customer Service Representative

Aegis People Support (Currently known as Teleperformance)
mai. 2011 - dez. 2012 (1 ano, 7 meses)
In this company, I was assigned to a Travel Account which is EXPEDIA, one of the largest travel booking websites on the Internet. We cater hotel and flight reservations, package deals and car rentals. Our main role is to assist customers with their itinerary changes and any other customer related concerns that is associated with their reservations.

Contate Abigail Y. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Verificações

Freelancer Preferencial
Identidade Verificada
Pagamento Verificado
Telefone Verificado
E-mail Verificado
Conectado ao Facebook
Usuário Anterior Usuário Seguinte
Convite enviado com sucesso!
Obrigado! Te enviamos um link por e-mail para que você possa reivindicar seu crédito gratuito.
Algo deu errado ao enviar seu e-mail. Por favor, tente novamente.
Usuários Registrados Total de Trabalhos Publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Carregando pré-visualização
Permissão concedida para Geolocalização.
Sua sessão expirou e você foi desconectado. Por favor, faça login novamente.