Foto de capa do perfil
Você está agora seguindo
Erro seguindo usuário.
Esse usuários não permite que o sigam.
Você já está seguindo esse usuário.
Seu plano permite apenas 0 seguidas. Aprimore-o aqui.
Deixou de seguir com sucesso
Ocorreu um erro ao deixar de seguir o usuário.
Você recomendou com sucesso
Ocorreu um erro ao recomendar o usuário.
Algo deu errado. Por favor, atualize a página e tente novamente.
E-mail verificado com sucesso
Avatar do Usuário
$5 USD / hora
Bandeira do(a) PAKISTAN
pindi gheb, pakistan
$5 USD / hora
Atualmente, está 11:06 PM aqui
Ingressou em maio 23, 2016
0 Recomendações

Muhammad Kamran A.

@kamranafzal123

0,0 (0 avaliações)
0,0
0,0
0%
0%
$5 USD / hora
Bandeira do(a) PAKISTAN
pindi gheb, pakistan
$5 USD / hora
Não se aplica
Trabalhos Concluídos
Não se aplica
Dentro do Orçamento
Não se aplica
No Prazo
Não se aplica
Taxa de Recontratação

Human Resource, Data Entry, and Typing Expert

Responsible HR Assistant with strong knowledge of office administration and common human resources operations. In-depth understanding of customer service, data entry, and file management. Highly skilled in reviewing policies and suggesting actionable improvements aligned with industry best practices. I am a Data Entry and Typing expert. I have 08 years of experience in data entry and typing. I am a Hard worker, like challenging tasks, and always complete all the tasks on time. I always try to make the employer happy by saving time and money.

Contate Muhammad Kamran A. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Avaliações

Mudanças salvas
Nenhuma avaliação aqui!

Experiência

HR Assistant

Pakistan Civil Aviation Authority
fev. 2020 - Atual
I have organized new employee orientation schedules for new hires, and paperwork, sorted, and delivered mail, and maintained office organization. Applied mediation and collaboration to successfully resolve employee complaints and grievances. Administered compensation, benefits, and performance management systems at the supervisor's direction. Developed and implemented policies and procedures to use for recruitment, employee relations, and benefits administration.

Upper Division Clerk

MCC Islamabad
mar. 2016 - fev. 2020 (3 anos, 11 meses)
Provided quality clerical support through data entry, document management, email correspondence, and overseeing the operation of office equipment. Interacted with customers by phone, email, or in person to provide information. Managed tax drawers, resolved variances, and filed company receipts. Maintained filing system and organized customer documents for easy retrieval of information.

Educação

MPA

Virtual University of Pakistan , Pakistan 2020 - 2022
(2 anos)

MCS

Virtual University of Pakistan , Pakistan 2018 - 2020
(2 anos)

Qualificações

NEBOSH IGC

National Examination Board in Occupational Safety and Health, UK
2015
Workplace/Site Safety Health and Environmental Protection

Contate Muhammad Kamran A. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Verificações

Freelancer Preferencial
Identidade Verificada
Pagamento Verificado
Telefone Verificado
E-mail Verificado
Conectado ao Facebook

Busque Mostruários Parecidos

Usuário Anterior Usuário Seguinte
Convite enviado com sucesso!
Obrigado! Te enviamos um link por e-mail para que você possa reivindicar seu crédito gratuito.
Algo deu errado ao enviar seu e-mail. Por favor, tente novamente.
Usuários Registrados Total de Trabalhos Publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Carregando pré-visualização
Permissão concedida para Geolocalização.
Sua sessão expirou e você foi desconectado. Por favor, faça login novamente.