Foto de capa do perfil
Você está agora seguindo
Erro seguindo usuário.
Esse usuários não permite que o sigam.
Você já está seguindo esse usuário.
Seu plano permite apenas 0 seguidas. Aprimore-o aqui.
Deixou de seguir com sucesso
Ocorreu um erro ao deixar de seguir o usuário.
Você recomendou com sucesso
Ocorreu um erro ao recomendar o usuário.
Algo deu errado. Por favor, atualize a página e tente novamente.
E-mail verificado com sucesso
Avatar do Usuário
$3 USD / hora
Bandeira do(a) PHILIPPINES
antipolo, philippines
$3 USD / hora
Atualmente, está 7:32 AM aqui
Ingressou em dezembro 18, 2014
0 Recomendações

Gladies C.

@gladiescabus20

0,0 (0 avaliações)
0,0
0,0
0%
0%
$3 USD / hora
Bandeira do(a) PHILIPPINES
antipolo, philippines
$3 USD / hora
Não se aplica
Trabalhos Concluídos
Não se aplica
Dentro do Orçamento
Não se aplica
No Prazo
Não se aplica
Taxa de Recontratação

Customer Service /Technical Support Representative

As a customer service professional, was responsible for addressing customer needs and ensuring they have a good experience. Thus it entails several qualities like active listening, empathy, problem-solving, communication and multi-tasking. Experienced CSR & TSR with over 12 years of experience in the BPO industry.

Contate Gladies C. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Avaliações

Mudanças salvas
Nenhuma avaliação aqui!

Experiência

ESL Tutor

51Talk
abr. 2015 - abr. 2020 (5 anos)
• Provided instruction using textbooks, games and visuals to help improve reading, writing, speaking and listening skills. • Combined students' personal interests with lesson objectives to create student-specific activities • Provided academic advisement and educational guidance for adult learners using constructive feedback. • Facilitated and trained students for IELTS and TOEFL exams.

CSR/TSR

Convergys
abr. 2014 - abr. 2015 (1 ano)
• Answered average of 40 calls addressing customer inquiries, solving problems and providing product information. • Managed timely and effective replacement of damaged or missing products. • Provided excellent customer care by responding to requests, assisting with product selection and handling ordering functions.

Customer Service / Technical Support Representative

24/7
abr. 2013 - mar. 2014 (11 meses, 2 dias)
• Assisted customers with product selection based on stated needs, proposed use and budget. • Resolved issues with systems, hardware and telephones quickly and accurately. • Documented all transactions and support interactions in system for future reference and addition to knowledge base. • Submitted service tickets for equipment maintenance requests.

Educação

BSBA Major in Computer Science

Central Philippine University, Philippines 1997 - 2001
(4 anos)

Qualificações

TESOL / TEFL

51Talk
2018
Facilitated and trained students for IELTS and TOEFL exams.

Contate Gladies C. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Verificações

Freelancer Preferencial
Identidade Verificada
Pagamento Verificado
Telefone Verificado
E-mail Verificado
Conectado ao Facebook
Usuário Anterior Usuário Seguinte
Convite enviado com sucesso!
Obrigado! Te enviamos um link por e-mail para que você possa reivindicar seu crédito gratuito.
Algo deu errado ao enviar seu e-mail. Por favor, tente novamente.
Usuários Registrados Total de Trabalhos Publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Carregando pré-visualização
Permissão concedida para Geolocalização.
Sua sessão expirou e você foi desconectado. Por favor, faça login novamente.