Foto de capa do perfil
Você está agora seguindo
Erro seguindo usuário.
Esse usuários não permite que o sigam.
Você já está seguindo esse usuário.
Seu plano permite apenas 0 seguidas. Aprimore-o aqui.
Deixou de seguir com sucesso
Ocorreu um erro ao deixar de seguir o usuário.
Você recomendou com sucesso
Ocorreu um erro ao recomendar o usuário.
Algo deu errado. Por favor, atualize a página e tente novamente.
E-mail verificado com sucesso
Avatar do Usuário
$3 USD / hora
Bandeira do(a) PHILIPPINES
puerto princesa city, philippines
$3 USD / hora
Atualmente, está 12:44 AM aqui
Ingressou em fevereiro 6, 2013
0 Recomendações

Daphne E.

@daphneespina

0,0 (0 avaliações)
0,0
0,0
0%
0%
$3 USD / hora
Bandeira do(a) PHILIPPINES
puerto princesa city, philippines
$3 USD / hora
Não se aplica
Trabalhos Concluídos
Não se aplica
Dentro do Orçamento
Não se aplica
No Prazo
Não se aplica
Taxa de Recontratação

Online Administrative Assistant

Proactive Project Coordinator experienced in managing a variety of constructions teams and developmental projects. Successful in creating effective communication between personnel, general contractors, suppliers and the management team.

Contate Daphne E. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Avaliações

Mudanças salvas
Nenhuma avaliação aqui!

Experiência

Project Coordinator

GURU PROPERTY DEVELOPMENT & MANAGEMENT CORPORATION
out. 2009 - mai. 2011 (1 ano, 7 meses)
Facilitated general matters pertaining to construction materials supplies and requirements; coordinated with general contractors, suppliers, owners and owner's consultants. Acted as the liaison with company safety representatives to promote awareness and understanding of safety protocols. Acted as the liaison between landscape architects and the general contractors. Assisted the project manager in maintaining order and smooth job flow in the construction site.

Call Center Agent-Customer Service

Sitel Philippines
out. 2008 - mai. 2009 (7 meses, 1 dia)
Collected customer feedback and made process changes to exceed customer satisfaction goals. Provided accurate and appropriate information in response to customer inquiries. Demonstrated mastery of customer service call script within specified timeframes.

Administrative Assistant

GTZ-DILG Water Programme
mar. 1999 - abr. 2003 (4 anos, 1 mês)
oPlanned travel arrangements for executives and staffs. Drafted meeting agendas, supplied advance materials and executed follow-ups for meetings and team conferences. Managed the receptionist area, including greeting visitors and responding to telephone and in-person requests for information. Designed electronic file systems and maintained electronic and paper files. Planned meetings and prepared conference rooms. Wrote reports and correspondence from dictation and hand written notes. Made copies, sent fax

Educação

Secretarial Associate Course

Philippines 1990 - 1992
(2 anos)

Contate Daphne E. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Verificações

Freelancer Preferencial
Identidade Verificada
Pagamento Verificado
Telefone Verificado
E-mail Verificado
Conectado ao Facebook
Usuário Anterior Usuário Seguinte
Convite enviado com sucesso!
Obrigado! Te enviamos um link por e-mail para que você possa reivindicar seu crédito gratuito.
Algo deu errado ao enviar seu e-mail. Por favor, tente novamente.
Usuários Registrados Total de Trabalhos Publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Carregando pré-visualização
Permissão concedida para Geolocalização.
Sua sessão expirou e você foi desconectado. Por favor, faça login novamente.