Foto de capa do perfil
Você está agora seguindo
Erro seguindo usuário.
Esse usuários não permite que o sigam.
Você já está seguindo esse usuário.
Seu plano permite apenas 0 seguidas. Aprimore-o aqui.
Deixou de seguir com sucesso
Ocorreu um erro ao deixar de seguir o usuário.
Você recomendou com sucesso
Ocorreu um erro ao recomendar o usuário.
Algo deu errado. Por favor, atualize a página e tente novamente.
E-mail verificado com sucesso
Avatar do Usuário
$3 USD / hora
Bandeira do(a) PHILIPPINES
mandaue city, philippines
$3 USD / hora
Atualmente, está 10:37 AM aqui
Ingressou em maio 22, 2017
0 Recomendações

Clydelle June M.

@clydellegwapz

0,0 (0 avaliações)
0,0
0,0
0%
0%
$3 USD / hora
Bandeira do(a) PHILIPPINES
mandaue city, philippines
$3 USD / hora
Não se aplica
Trabalhos Concluídos
Não se aplica
Dentro do Orçamento
Não se aplica
No Prazo
Não se aplica
Taxa de Recontratação

Customer Service Representative

My call center experience has been extensive. I've worked as a Change Specialist Service Rep Tier II for Australia’s largest telecommunications and Media Company. I basically started as a consultant taking in calls for billing inquiries. Later on after 8 months, I became one of the few who were chosen to be promoted to the Retentions Team, saving customers from disconnecting the services by providing loyalty offers or resolving existing issues. The most challenging experience that I experienced so far was being put on a temporary, project-based assignment – handling complaints. By then, I was able to understand the essence of my job more than anything, even more than just pacifying irate customers or resolving billing issues. I was given an opportunity to have a better understanding about valuing customer “experience”, making detractors to advocates, and making clients stay for business.

Contate Clydelle June M. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Avaliações

Mudanças salvas
Nenhuma avaliação aqui!

Experiência

Customer Service Representative Tier II

Teletech
mar. 2016 - Atual
Started as a billing consultant, got transferred to Retentions Team after couple of months. Had a 3-week experience to escalations and complaints handling. Now, currently working in the Change Department/ Back Office.

Technical Support Representative

Teleperformance
out. 2015 - fev. 2016 (4 meses, 1 dia)
This experience helped me establish my skill in providing customer satisfaction from answering general inquiries to resolving technical and billing issues

Educação

Bachelor of Secondary Education

University of Cebu, Philippines 2013 - 2015
(2 anos)

Contate Clydelle June M. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Verificações

Freelancer Preferencial
Identidade Verificada
Pagamento Verificado
Telefone Verificado
E-mail Verificado
Conectado ao Facebook

Busque Mostruários Parecidos

Usuário Anterior Usuário Seguinte
Convite enviado com sucesso!
Obrigado! Te enviamos um link por e-mail para que você possa reivindicar seu crédito gratuito.
Algo deu errado ao enviar seu e-mail. Por favor, tente novamente.
Usuários Registrados Total de Trabalhos Publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Carregando pré-visualização
Permissão concedida para Geolocalização.
Sua sessão expirou e você foi desconectado. Por favor, faça login novamente.