Foto de capa do perfil
Você está agora seguindo
Erro seguindo usuário.
Esse usuários não permite que o sigam.
Você já está seguindo esse usuário.
Seu plano permite apenas 0 seguidas. Aprimore-o aqui.
Deixou de seguir com sucesso
Ocorreu um erro ao deixar de seguir o usuário.
Você recomendou com sucesso
Ocorreu um erro ao recomendar o usuário.
Algo deu errado. Por favor, atualize a página e tente novamente.
E-mail verificado com sucesso
Avatar do Usuário
$6 USD / hora
Bandeira do(a) PHILIPPINES
los banos, philippines
$6 USD / hora
Atualmente, está 6:32 AM aqui
Ingressou em junho 27, 2014
0 Recomendações

Abegail S.

@abbysarmiento

0,0 (0 avaliações)
0,0
0,0
0%
0%
$6 USD / hora
Bandeira do(a) PHILIPPINES
los banos, philippines
$6 USD / hora
Não se aplica
Trabalhos Concluídos
Não se aplica
Dentro do Orçamento
Não se aplica
No Prazo
Não se aplica
Taxa de Recontratação

Customer Support Specialist

I am an experienced customer service representative for an online store based in US. My main task is to answer emails from customers regarding their orders. I always see to it that I put my best foot forward for every customer I handle. I also handled live chat with customers. I can do multi-tasking as well. I am also knowledgeable when it comes to fulfilling orders in shopify and shopified app as I do this everyday. Whether auto-processing or manual fulfillment, I can definitely do it! I am very familiar in using MS office applications. I have experience using aliexpress and shopify as well. My typing speed is 45wpm. I am well versed when it comes to using social media like facebook or instagram. Using the search engine will be easy for me, as I use it almost every day.

Contate Abegail S. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Avaliações

Mudanças salvas
Nenhuma avaliação aqui!

Experiência

Customer Service Manager / Customer Service Representative/General VA

Upwork
dez. 2016 - dez. 2023 (7 anos)
Actively listened to customers, handled concerns quickly and escalated major issues to supervisor. Collaborated with upper management to improve customer service process and support structures company wide. Followed through with clients requests to resolve problems. Keep accurate records to document customer service actions and discussions. Experience with Shopify, aliexpress, cj dropshipping, ecommerce stores, email management, chat support, phone support.

Customer service representative

Sunpower phils.
jul. 2014 - mai. 2015 (10 meses, 1 dia)
Assigned in taking inbound calls from customers with Sunpower solar panels. Answer questions about how their panel works, do basic trouble shooting as well. I also process request for application for solar panel installation.

Customer service representative/Payment specialist

Capital One phils.
out. 2013 - fev. 2014 (4 meses, 1 dia)
Assigned in taking inbound calls from credit card holders. Answer queries about credit card accounts such as balance and statement inquiry,payment by phone, balance transfers and other credit card related queries.

Educação

BS Psychology

Philippines 2000 - 2006
(6 anos)

Contate Abegail S. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Verificações

Freelancer Preferencial
Identidade Verificada
Pagamento Verificado
Telefone Verificado
E-mail Verificado
Conectado ao Facebook

Certificações

us_eng_1.png US English 1 85%
Usuário Anterior Usuário Seguinte
Convite enviado com sucesso!
Obrigado! Te enviamos um link por e-mail para que você possa reivindicar seu crédito gratuito.
Algo deu errado ao enviar seu e-mail. Por favor, tente novamente.
Usuários Registrados Total de Trabalhos Publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Carregando pré-visualização
Permissão concedida para Geolocalização.
Sua sessão expirou e você foi desconectado. Por favor, faça login novamente.