Foto de capa do perfil
Você está agora seguindo
Erro seguindo usuário.
Esse usuários não permite que o sigam.
Você já está seguindo esse usuário.
Seu plano permite apenas 0 seguidas. Aprimore-o aqui.
Deixou de seguir com sucesso
Ocorreu um erro ao deixar de seguir o usuário.
Você recomendou com sucesso
Ocorreu um erro ao recomendar o usuário.
Algo deu errado. Por favor, atualize a página e tente novamente.
E-mail verificado com sucesso
Avatar do Usuário
$8 USD / hora
Bandeira do(a) NIGERIA
lekki, nigeria
$8 USD / hora
Atualmente, está 9:07 AM aqui
Ingressou em junho 4, 2022
0 Recomendações

Andrea I.

@Andieuniversal

0,0 (0 avaliações)
0,0
0,0
0%
0%
$8 USD / hora
Bandeira do(a) NIGERIA
lekki, nigeria
$8 USD / hora
Não se aplica
Trabalhos Concluídos
Não se aplica
Dentro do Orçamento
Não se aplica
No Prazo
Não se aplica
Taxa de Recontratação

Virtual assistant / Customer Service Specialist

I am a professional with over 7 years experience of Administration and Office assistance, Customer satisfaction and retention. I am quick to learn and easy to work with. I can work alone or with a team, highly organized, I take responsibility for my work and don't wait to be told what to do. I have a very Positive attitude with good listening and communication skills. My Services include: Data Entry Customer Service Email / Chat Service Virtual Assistant Inbound and Outbound calls Microsoft Word, Excel I assure 100% accuracy in the work assigned to me and timely delivery with good communication . I can work Monday to Friday or even on weekends if required. Thank you for visiting my profile!

Contate Andrea I. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Avaliações

Mudanças salvas
Nenhuma avaliação aqui!

Experiência

Customer Service Specialist

9mobile Telecommunications
jan. 2013 - Atual
Respond to customer queries in a timely and accurate manner via phone, email, and/or chat Identify customer needs and help customers use specific features of the client’s product Analyze and report product malfunctions (for example, by testing different scenarios or mimicking user actions) Update internal databases with information about technical issues and useful discussions with customers. Monitor customer complaints on social media and reach out to provide assistance Make sales.

Administrative Officer

Power Holding Company of Nigeria
set. 2011 - jul. 2012 (10 meses, 2 dias)
Answer calls reaching the office. Carry out administrative duties such as filing, typing, copying, binding and scanning. Maintain inventory by anticipating needed supplies, placing and expediting orders for supplies, verifying receipt of supplies. Receive employee complaints, suggestions and queries and make sure they have been handled properly. Produce and distribute correspondence memos, letters and forms. Handle sensitive information in a confidential manner.

Educação

Msc Public Administration

National Open University of Nigeria, Nigeria 2018 - 2020
(2 anos)

Contate Andrea I. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Verificações

Freelancer Preferencial
Identidade Verificada
Pagamento Verificado
Telefone Verificado
E-mail Verificado
Conectado ao Facebook

Busque Mostruários Parecidos

Usuário Anterior Usuário Seguinte
Convite enviado com sucesso!
Obrigado! Te enviamos um link por e-mail para que você possa reivindicar seu crédito gratuito.
Algo deu errado ao enviar seu e-mail. Por favor, tente novamente.
Usuários Registrados Total de Trabalhos Publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Carregando pré-visualização
Permissão concedida para Geolocalização.
Sua sessão expirou e você foi desconectado. Por favor, faça login novamente.