Find Jobs
Hire Freelancers

Replacement vTiger TicketSystem with osTickets

$30-250 USD

Fechado
Publicado há mais de 9 anos

$30-250 USD

Pago na entrega
As the title says, we need to replace the existing vTiger Support-Ticket-System (which is horrible) with osTickets. It must be fully integrated (also in the CustomerPortal). I think there´s no need to say anything else, so please gimme your quote with information how long this will take. thanks in advance.
ID do Projeto: 6585324

Sobre o projeto

6 propostas
Projeto remoto
Ativo há 10 anos

Quer ganhar algum dinheiro?

Benefícios de ofertar no Freelancer

Defina seu orçamento e seu prazo
Seja pago pelo seu trabalho
Descreva sua proposta
É grátis para se inscrever e fazer ofertas em trabalhos
6 freelancers estão ofertando em média $224 USD for esse trabalho
Avatar do Usuário
A proposal has not yet been provided
$400 USD em 7 dias
4,9 (630 avaliações)
8,1
8,1
Avatar do Usuário
Hi , I am highly interested in this project and Ready to start RIGHT AWAY. Please give me a reply to discuss more ! Thanks
$155 USD em 3 dias
5,0 (37 avaliações)
5,3
5,3
Avatar do Usuário
A proposal has not yet been provided
$155 USD em 3 dias
5,0 (39 avaliações)
5,1
5,1
Avatar do Usuário
Hi You really need to replace vtiger ticket system, because with our customization that we have added on vtiger recently it will work in much better way 1: In Current System, if you configure workflow to create ticket in system based on certain rules, then you must have corresponding organisation or contact created in crm , hence it will create a dummy ticket with no email information, but with our customization user will get this information. even it is fresh enquiry from new customer 2: In current system ticket update relies on custom regex rules based on subject content, but with our customization the support system will exactly work like zendesk support, user send emai, system convert email to ticket, customer support guy replied to ticket through comment section, customer receive email, and replied back, system will immediately add new reply as a new comment against that ticket instead of creating new ticket
$333 USD em 3 dias
5,0 (7 avaliações)
3,8
3,8

Sobre o cliente

Bandeira do(a) AUSTRIA
Leobersdorf, Austria
0,0
0
Método de pagamento verificado
Membro desde dez. 1, 2013

Verificação do Cliente

Obrigado! Te enviamos um link por e-mail para que você possa reivindicar seu crédito gratuito.
Algo deu errado ao enviar seu e-mail. Por favor, tente novamente.
Usuários Registrados Total de Trabalhos Publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Carregando pré-visualização
Permissão concedida para Geolocalização.
Sua sessão expirou e você foi desconectado. Por favor, faça login novamente.