Encerrado

Excel VB Auto populate Sheets from Master Sheet

Este projeto recebeu 44 ofertas de freelancers talentosos com uma oferta média de preço de $117 USD.

Obtenha orçamentos gratuitos para um projeto como este
Empregado trabalhando
Orçamento do projeto
$30 - $250 USD
Total de Ofertas
44
Descrição do projeto

I have a sheet of master list [with some dummy data] .. then i have created the sub sheets which has to auto populate from the master list

If there is a corresponding entry against P1 , P2 , P3 etc - I want only those data entered into the subsequent sheets.

I have made an ON/OFF toggle for each month --- can you display data on rows below based on the months I choose on the Toggle on top

For Eg If i have Jan Feb Mar , Apr as ON , i want to see only those months ... in the master list ...

I tried using an IF function with the logic that P1>0 then please display corresponding cell data from master list - but then it fetches the blank rows too and displays as zero - i dont want to see the blanks .. i only want the data for which there is value entered..

Querendo fazer dinheiro?

  • Defina seu orçamento e o prazo de entrega
  • Descreva sua proposta
  • Receba pelo seu trabalho

Contratar freelancers que também ofereça neste projeto

    • Forbes
    • The New York Times
    • Time
    • Wall Street Journal
    • Times Online