Foto de capa do perfil
Você está agora seguindo
Erro seguindo usuário.
Esse usuários não permite que o sigam.
Você já está seguindo esse usuário.
Seu plano permite apenas 0 seguidas. Aprimore-o aqui.
Deixou de seguir com sucesso
Ocorreu um erro ao deixar de seguir o usuário.
Você recomendou com sucesso
Ocorreu um erro ao recomendar o usuário.
Algo deu errado. Por favor, atualize a página e tente novamente.
E-mail verificado com sucesso
Avatar do Usuário
$5 USD / hora
Bandeira do(a) PHILIPPINES
$5 USD / hora
Atualmente, está 8:51 PM aqui
Ingressou em agosto 22, 2018
0 Recomendações

Patrick D.

@pjbdomingo

0,0 (0 avaliações)
0,0
0,0
0%
0%
$5 USD / hora
Bandeira do(a) PHILIPPINES
$5 USD / hora
Não se aplica
Trabalhos Concluídos
Não se aplica
Dentro do Orçamento
Não se aplica
No Prazo
Não se aplica
Taxa de Recontratação

Customer Service Specialist

I have extensive experience providing excellent customer service for one of the largest automobile manufacturer in the US. Started as a Customer Service Representative in 2013. I was providing assistance and solutions for customers who call in for help. After a short time, I was assigned to support a team of advisors for different line of businesses, providing answers and recommendation regarding policies and procedures, as well as giving feedback and recommendations to the clients to improve overall structure of the process. I was eventually assigned as a Quality Analyst to evaluate an advisor's performance on a single interaction. I've handled multiple lines of businesses such as: Phones Email Whitemail Chat

Contate Patrick D. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Avaliações

Mudanças salvas
Nenhuma avaliação aqui!

Experiência

Quality Analyst

Concentrix Philippines
dez. 2017 - jun. 2018 (6 meses, 1 dia)
Assesses agent behaviour and performance for different transactions, and provide coaching to modify their behaviour and performance to facilitate high level of service. Also provides support to Operations and Training Department to identify opportunities that can b e improved upon.

Senior Customer Service Associate

Concentrix Philippines
jun. 2016 - dez. 2017 (1 ano, 6 meses)
Provides second level of support to a team of advisors as a Subject Matter Expert and handle escalations as needed. Also generates reports and analytics to be submitted to the clients.

Customer Service Representative

Concentrix Philippines
nov. 2013 - jun. 2016 (2 anos, 7 meses)
Provides customer service support to US customers of General Motors, North America across different lines of business such as: Phones, Email, Whitemail, and Chat.

Qualificações

Lean Six Sigma (Yellow Belt)

Concentrix Philippines
2018
Learned foundational elements of the Lean Six Sigma methodology

Contate Patrick D. sobre seu trabalho

Faça login para discutir quaisquer detalhes via chat.

Verificações

Freelancer Preferencial
Identidade Verificada
Pagamento Verificado
Telefone Verificado
E-mail Verificado
Conectado ao Facebook
Usuário Anterior Usuário Seguinte
Convite enviado com sucesso!
Obrigado! Te enviamos um link por e-mail para que você possa reivindicar seu crédito gratuito.
Algo deu errado ao enviar seu e-mail. Por favor, tente novamente.
Usuários Registrados Total de Trabalhos Publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Carregando pré-visualização
Permissão concedida para Geolocalização.
Sua sessão expirou e você foi desconectado. Por favor, faça login novamente.